Krátka správa

Async compute pomohol DOOM titulu na konzolach.

pridal ryohazuki007 4.6.2016 o 12:44

Vyvojari Dooma Async compute pochvaľujú a na konzolách je to super užitočná funkcia, ktorá umožní zvýšiť výkon. Získali ňou 3-5ms pri 60 fps, Far Cry Primal podobne 2.5-3ms pri 30 fps. Na PC to až také jednoduché nie je, vzhľadom na rozličné konfigurácie a absenciu lepších profilovacích nástrojov, ale podľa Ashes vývojára sa dá získať aj 15% a myslí si že sa dá ísť ešte ďalej.

Prejsť na celý článok.




Diskusia

      Prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.




ISSN 1336-4197 Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment   /  
contact: sector@sector.sk

Pre vstup na plnú web stránku kinema.sk, kliknite sem www.kinema.sk.