Kreatívny autori úspešnej emocionálnej hry Walking Dead nám prezradili, akými tažkosťami si počas vyvárania hry prešli. Prezradili nám, že týžden pred dabovaním hry vážne uvažovali, že by malú Clementine z hry vyhodili. Čo ich k tomu viedlo?
Mali len obavy, či by dával príbeh zmysel keby hráč Clementine zanedbáva. Keď hráč bral na ňu ohľad (čo asi robila vätšina) všetko klapalo v pohode, ale keby ju hráč ignoroval, zanedbával, autori vedeli že by mohli byť v keli a vraj ich to desilo deň čo deň.
Telltale Games chceli urobiť ešte zopár zmien. Napríklad v druhej epízóde chceli spraviť, že vy ste si mohli vybrať koľko by ste vymenili paliva za jedlo a podobne. Dospeli však v záveru, v ktorom by ste síce mali viac možností ako manipulovať z hrou a dejom ale na druhej strane by v hre už nešlo o to, o čo jej šlo doteraz:
A to je čas a vzťahy z ostatnými postavami.