Ravensword : Shadowlands

napísal TheOne-SVK 25.4.2013 pre mobil

7.5

Užívateľská recenzia

Hru som si zakúpil v prvých momentoch ako sa objavila na Google playu , je fajn , že aj niečo na tento štýl konečne vyšlo na mobilné zariadenia. Ako obrovský fanúšik tohto žánru ma 3D prevedenie titulu Ravensword : Shadowlands milo prekvapil. V skratke hru by som ako tak opísal nie najdokonalejšiu ( ale je to prvý vydarený krok do budúcnosti v tomto žánri).

 

Milo ma prekvapila možnosť prepínania pohľadu a zo sveta PC hier mi to pripomína Skyrim od Bethesdy . Prvotný dojem z hry bol vážne dobrý ( so zatajeným dychom som behal po obrazovke môjho telefónu SG S2 ), bol som veľmi nadšený , dá sa povedať , že na každom rohu som spoznával znamenia prvkov z RPG sveta. Čím som postupom času bol troška sklamaný bola minimapa a celková veľká mapa , ktorú má hráč k dispozícii. Stretával som sa v istých situáciach s tým , že som nevedel kde presne mám ísť prípadne aj ten ukazovateľ mi neukazoval správny alebo presný smer.

 

Neskôr ma zamrzilo že skillový strom je skôr tak postavený , aby hráč mal možnosť sa zlepšovať ale iba pasívnymi vylepšeniami ktoré mu pridávali na sile zásahu, veľkosti poškodenia či už zbraňou na diaľku ale aj na blízko a rovnako je to aj s energiou tzv. manou ( chýbali mi tam nejaké tie animačné alebo efektmi zviditeľnené pasáže , Ktoré človeka nie len zaujmu , ale prípadne aj danú schopnosť núti stále zvyšovať na maximum ) . Dosť mi tam chýbal skillový strom s novými kombami pri súbojoch , prípadne kúzla alebo agility ktoré sa dajú v danej chvíli kedy hráč uzná za potrebné ich aktivovať, ( tým sa hra stávala jednotvárnou a súboje boli rovnaké a jediné čo sa na nich menilo bol len protivník proti ktorému ste sa odvážili postaviť ) a čo sa týka kúziel ktoré tam sú, su formou run, ktoré hráč môže nájsť prípadne dostane za splnenú úlohu.Inventár je dosť jednoduchý , ale obsahuje to čo by každé RPG malo mať.  

 

Celkovo by som však hru hodnotil ako som povedal na začiatku, ako prvý krok v tomto štýle na mobilných zariadeniach. S možnosťou ako to ešte vylepšiť a dostať k dokonalosti, si samozrejme vývojári Crescent Moon Games nechali otvorené dvierka takže sa neobávam žeby v blízkej budúcnosti prišli s niečim novším a prepracovanejším k podobe PC hier. Po grafickej stránkehru nemožno hodnotiť malými číslami, treba uznať, že aj keď nie je robená na unreal engine ako to je v prípade mobilných hier ako Epic Citadel či Bladeslinger, hra prekvapí rozmanitosťou prostredia a aj jeho veľkosťou na dané zariadenie. Neľutujem, že som si túto hru zakúpil a isto by som neľutoval keby som tak mal urobiť znova. Pre fanúšikov 3D rpg hry na mobilnom zariadení je to tá najlepšia voľba ( aspoň v tejto chvíli ) :)






Diskusia

      Prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.




ISSN 1336-4197 Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment   /  
contact: sector@sector.sk

Pre vstup na plnú web stránku kinema.sk, kliknite sem www.kinema.sk.